Atikah ♥
Sahabat!Selamat tinggal!
Friday 12 October 2012 • 07:25 • 0 comments
sudahh lama tidak mengUPDATE blog  akhirnya mendapat kesempatan utk mengUPDATE, maklum lah, bru therteens kan? sibuk ngan band6 utk gantikan PI EM ER (PMR)..
 
sekarang tiba masa untuk saya mengenalkan diri saya dan sahabat2 sya..
saya ada ramai SAHABAT!!!
antaranya
MDP saya! [terhad,hnya ada di SMIH]
Nur Asilah, Nadia Yusoff, Masyitah, Aisyah, Kha, Tasnim, Husna.
KP saya! [terhad,hanya ada di SMIH]
ramai sangat..tapi tetap di hati..
Kalau senior rapat saya ialah kak Fatin Nor Jihan (form5), Kak Maisara Safawi (form5), kak Dalila Zaidon (form3), kak Hasna' Faizul Amri (form3)
okayyy...nak tahu emmm..saya ada sahabat 3org tpi sye cuma ada gmbr dua dri mereka..tk pe kan yaya?hikhik XD
yang pkai tudung putih tue asilah yg pink tu puteri..dorangg sume tahu allz my problemo..aku tabit lah mu kawan sbb sanggup jaga rahsia-rahsiaku!!terima kasihh..gmbr yaya tkde lah..tkpe yer..nnti saya cri dn letakkan di sini okay?hmmm
bila cerita pasal SAHABAT-SAHABAT saya menitis air mata berlinangan yang tidak terhenti sebab tahun depan saya akan berpisah dengan mereka ='( jangan dipersoalkan kenapa yer..
jadi, saya nasihatkan pembaca-pembaca di sana yang masih boleh berkekalan dengan sahabat dia tolong HARGAI sahabat anda selagi dia masih berada di sisi anda.
Kalau kawan anda sakitkan hati anda anggap saja yang dia tue sdng bingung..fikir positif tntg dia.
mungkin smpai sini jek ..sbb air mata nie tk nk stop..kbye assalam!
 
 


PASTFUTURE
Disclaimer..!
Welcome to my Online diary blog..
Do Follow and comment my post..
I Like Eiffel Tower so much.
Enjoy..! In my blog
Chit Chat

Jangan Mencarut

Follow Me ♥


Lovely Band ♥

One Direction ♥
BLOG ARCHIVE;

  • Sahabat, Ukhuwwah Kita bersama^^
  • Mengumpat?tak nak dengar!
  • Tasbih Ukhwah Kita
  • H@R! R@y@
  • MukaBuku/Iman
  • Wajar Standing In the Eyes of The WorldZZ
  • SAJAK UNTUK IBU~
  • SAHABAT VS CINTA
  • Cinta yang paling istimewa ^^
  • Ramadhan ooh Ramadhan~

  • CREDIT SECTION

    Coding Basecode by: Izyanyancinnamon
    Full Edited by: Azkiya
    Owner blog: Atikah Nasser
    Best view:Google Chrome
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!