Atikah ♥
Bermula kehidupan dia sebagai Alumni.
Wednesday 9 January 2013 • 08:52 • 0 comments


Bermula lah kehidupan dia menjadi seorang Alumni.. Dia sudah tamat sesi persekolahan nya sebagai Pelajar.
Siapa dia? Ini dia..

Nama nya Fatin Nor Jihan atau dikenali sebagai KakJie. ^^ Dia amat memahami ku..
Dia suka warna hijau dan merah jambu. Dia sentiasa merendahkan diri dia. Dia OSEM. Dia bijak. Segalanya dia.

Di facebook kami chatting. Di twitter kami mention dan direct message. Di skype kami video call. Di sekolah   kami jumpa.

Pada tanggal 5 November 2012 dia menghadapi peperiksaan SPM dan aku pula resah sangat sangat.. KENAPA? Aku pun tanya diri aku kenapa aku resah dia nak SPM ? Rupanya baru aku ingat, bila dia SPM  nanti dia dah habis sekolah dan aku masih sekolah. Bermakna dah tak boleh jumpa kan? Sangat SEDIH. Walaupun aku nampak macam HAPPY tapi aku sebenarnya SEDIH sebab dia dah nak tamatkan pengajian dia di SEKOLAH MENENGAH ISLAM HIDAYAH.

Bila aku jalan jalan ke blog dia.... Aku boleh menitis kan air mata sebanyak sebaldi... Rindu sangat dengan dia. Kali terakhir kami jumpa di laman skype.

Ingat lagi ketika hari terakhir sekolah bagi budak tingkatan satu hingga empat. Aku, Nadia, Dia duduk, senang cerita lepak dekat makmal. Lepas tu, aku dapat dengar suara nyanyian seperti emas.

InshaAllah, aku akan sentiasa doakan kebahagiaan dia dunia dan akhirat.

Untuk manusia bernama Fatin Nor Jihan. Ini untuk anda. [Kalau anda baca]
Dear Sister, thank you for the best of human nature that appear in my life.
You are each matching! You're willing to put up whatever's working for you. I respect you sis!
I will pray for your happiness and in the Hereafter sis!
If you miss me, look at the moon and play in your mind the memory that we have built together.
Uhibukki Filah!!!

                                                  ----------------------------------------

Jadi semua, cari sahabat seperti di atas ni. Sahabat sebenar adalah sahabat yang mampu membawa kita ke syurga bersama dia^^ :) hehe.

Sekian di sini saja. Assalamualaikum.

-Atikah-



PASTFUTURE
Disclaimer..!
Welcome to my Online diary blog..
Do Follow and comment my post..
I Like Eiffel Tower so much.
Enjoy..! In my blog
Chit Chat

Jangan Mencarut

Follow Me ♥


Lovely Band ♥

One Direction ♥
BLOG ARCHIVE;

  • tolong menolong/ Islam itu indah XD
  • Apa itu Ukhuwwah Islamiah?
  • Sahabat!Selamat tinggal!
  • Sahabat, Ukhuwwah Kita bersama^^
  • Mengumpat?tak nak dengar!
  • Tasbih Ukhwah Kita
  • H@R! R@y@
  • MukaBuku/Iman
  • Wajar Standing In the Eyes of The WorldZZ
  • SAJAK UNTUK IBU~

  • CREDIT SECTION

    Coding Basecode by: Izyanyancinnamon
    Full Edited by: Azkiya
    Owner blog: Atikah Nasser
    Best view:Google Chrome
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!