Atikah ♥
Aku berubah ?
Thursday 17 October 2013 • 10:43 • 0 comments
Anyeong koraaang .
*pasang lagu Feel This Moment-Pitbull ft Christina Aguilera*
 
Engkorang ! Sedih seh aku .
Ada orang message aku camnih " Jujur ana kata an, nti dah berubah dah .. Tak macam atikah yang ana kenal dulu.. Nti tak happy cam dulu.. Nti ad problem ke? Ke nti tak suka cntct dgn ana lagi? Law camtu xpe ana xkesah " ... Nangis terus aku baca message nii ..
 
Giniii, aku tak nak jadi macam dulu sebab takut disakitkan ..
Bukan pasaal chenta but persahabatan .
Sejak peristiwa dulu dulu dulu tu aku dah phobia nak jadi happy giga cam dulu tu ..
Aaaku rasa diri aku ni dah tak layak dah ada kawan lagi .
Entah ah eh .
Orang yg mesage aku tuh cakap aku terlalu banyak fikirkan tentang perasaan orang lain sampai perasaan sendiri pun aku tak jaga . Eh ? hm takpe aku dah biasa .
 
Aku berubah ? Ye aku mengaku . Dulu aku sentiasa happy go lucky sekarang ? Sedih all the way . I don't even know why and now aku makin sensitive sekarang nii . Haiss . Aku tak nak jadi macam nih tapi keadaan yang buat aku jadi macam ni . Sampai bile en aku nak jadi hati batu je ? Sampai mati ke ? Tak enn . So kawan , you have to accept my transformation .
 
But don't worry , Atikah yang friendly tak akan berubah . Daaan aku takkan pernah lupa kawan kawan aku cuma aku have to change sikap aku sebab like what I say , situation yang buat aku camnii , seriously .. tak tahu nak cakap apa dah .
 
Aku tak sanggup la hidup camnii . Bukan nak menunjuk tapi hari hari aku solat hajat supaya Allah memperbetulkan diri aku tapi mungkin lebih baik aku cmni nak wat cmne an ? :)
 
Sebagai manusia aku kena teruskan hidup right?
Arghh !!!!!!! Tak nak berubah jadi macam niii x(
 
K ah . Bhaii .
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh .
 
Lovely Author, Atikah.


PAST
Disclaimer..!
Welcome to my Online diary blog..
Do Follow and comment my post..
I Like Eiffel Tower so much.
Enjoy..! In my blog
Chit Chat

Jangan Mencarut

Follow Me ♥


Lovely Band ♥

One Direction ♥
BLOG ARCHIVE;

  • Hargai Kasih Sayang
  • Bermula kehidupan dia sebagai Alumni.
  • tolong menolong/ Islam itu indah XD
  • Apa itu Ukhuwwah Islamiah?
  • Sahabat!Selamat tinggal!
  • Sahabat, Ukhuwwah Kita bersama^^
  • Mengumpat?tak nak dengar!
  • Tasbih Ukhwah Kita
  • H@R! R@y@
  • MukaBuku/Iman

  • CREDIT SECTION

    Coding Basecode by: Izyanyancinnamon
    Full Edited by: Azkiya
    Owner blog: Atikah Nasser
    Best view:Google Chrome
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!